قیمت پودر ریل گینز یونیور سال

۱ بازديد

 

 بررسی پودر جهانی Reel Gains


با مقادیر بالای کربوهیدرات و پروتئین، پودر جهانی Reel Gains به شما کمک می کند وزن خود را افزایش دهید و عضله زیادی به دست آورید. بدنسازی از آن دسته ورزش هایی است که برای گرفتن نتیجه بهتر باید به صورت دوره ای مبلغی را خرج کنید. این مبلغ را می توان صرف خرید و مصرف مواد غذایی اساسی و یا خرید مکمل ها کرد. اگرچه غذا حرف اول و آخر را می زند; اما برای به دست آوردن نتیجه مطلوب در تمرینات بدنسازی باید به مقدار زیاد مصرف شوند. البته می توانید از مکمل های بدنسازی مانند Real Gains که کیفیت بسیار بالایی دارند علاوه بر مصرف مواد غذایی به مقدار روتین و معمولی برای کاهش هزینه ها استفاده کنید. بنابراین با مصرف این گینر به همراه غذا سریعتر حجیم (عضلانی و بزرگ) می شوید و در هزینه های غذا صرفه جویی می کنید. برای خرید پودر ریل گینز یونیور سال به وبسایت داروخانه داروچی مراجعه کنید.

 

گینر چیست؟


گینرها دو ماده اصلی کربوهیدرات و پروتئین دارند، البته میزان کربوهیدرات تقریبا دو برابر پروتئین است. البته در گینرها مواد دیگری مانند کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم، چربی اشباع شده، کلسترول، سدیم و فیبر وجود دارد که مقادیر استاندارد آنها برای بدن خطرناک نیست. Real Gains نیز جزو گینرها محسوب می شود که با مصرف آن پس از مدتی اندامی عضلانی و زیبا خواهید داشت. ذکر این نکته ضروری است که هنگام استفاده از گینرها بهتر است تغذیه پروتئینی و کربوهیدراتی را کاهش دهید و در عوض از غذاهای گیاهی یا دریایی استفاده کنید تا بدن دچار اضافه وزن نشود و بهترین عملکرد را در حین تمرین داشته باشید.

ویژگی های پودر Universal Reel Gains
حاوی اسیدهای آمینه ضروری و نیمه ضروری است
دارای پروتئین های سریع جذب و کند جذب می باشد
مناسب برای افزایش حجم عضلانی
با مقادیر زیادی پروتئین به دست آورید
حاوی ریزمغذی های متعادل
مناسب برای توزین

 

اگر به دنبال شربت برای یبوست شدید بزرگسالان با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید به وبسایت داروخانه داروچی مراجعه کنید.


نحوه مصرف


3.5 پیمانه را در نیم لیتر از نوشیدنی مورد علاقه خود مخلوط کرده و مصرف کنید. در صورت لزوم می توانید شیر، کره، بادام زمینی، جو دوسر و موز را به این مخلوط اضافه کنید تا انرژی بیشتری بگیرید.

 

برای خرید قرص غضروف ساز با ذقیمت مناسب روی لینک زیر کلیک کنید.

https://darochi.com/product-category/types-of-supplements/specialized-supplement/bones-joints-supplements/cartilage-maker/

 

 

مراقب باشید


اگر بیماری زمینه ای دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

افراد مبتلا به بیماری های خاص یا تحت درمان نباید از Real Gains استفاده کنند.

موارد منع مصرف


افراد زیر 18 سال مجاز به استفاده از این محصول نیستند.

در دوران بارداری و شیردهی استفاده شود
در این مدت مصرف نکنید.

عوارض جانبی


اگر طبق توصیه مصرف شود، هیچ عارضه جانبی خاصی وجود نخواهد داشت.

 

تداخل دارویی


تاکنون تداخل دارویی خاصی برای این مکمل شناسایی نشده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.